DECKERS NOTARISSEN, Geassocieerde notarissen te Antwerpen

 

DECKERS NOTARISSEN

Geassocieerde notarissen te Antwerpen

Dit notariskantoor is uitgerust met een videoconferentiesysteem. Gemak, veiligheid en ecologie zijn de sleutelwoorden van dit systeem. Wij kunnen op afstand optreden met andere notariskantoren die ook met dit systeem zijn uitgerust.
 

DECKERS NOTARISSEN

Leon Stynenstraat 75B
2000 Antwerpen
Tel. (03) 233.76.33
Fax. (03) 234.23.86

BV
BTW BE 0469875423
RPR Antwerpen afdeling Antwerpen
Verzekeringen van het Notariaat cv

 

24 november 2021

Bij erfenissen komt het vaak voor dat de langstlevende partner het vruchtgebruik erft van goederen uit de erfenis, waaronder de gezinswoning. De kinderen erven de ‘blote eigendom’. Dit levert niet altijd problemen op, maar het leidt soms wel tot discussies over wie welke kosten betaalt voor de woning.

 

Vruchtgebruiker versus blote eigenaar

Wie ‘volle’ eigenaar is van een woning kan alles doen: er zelf in wonen, maar ook de woning verkopen, schenken, verhuren...

Maar er zijn situaties waarbij de eigendom van een woning als het ware wordt opgesplitst. De ‘blote eigenaar’ van een woning is dan de eigenaar van de constructie van het gebouw, maar kan niet van de woning genieten. Het recht om van de woning te genieten (door er bijvoorbeeld in te wonen of te verhuren en de huuropbrengsten op te strijken) komt toe aan de ‘vruchtgebruiker’. Zo’n situatie komt vaak voor bij een erfenis: de langstlevende partner wordt dan de vruchtgebruiker, en de kinderen (of andere erfgenamen) worden de blote eigenaars. Maar het kan ook op vrijwillige basis gebeuren: bijvoorbeeld wanneer ouders het vruchtgebruik kopen van de woning, terwijl de kinderen de blote eigendom kopen.

Onderhoudsherstellingen: voor de vruchtgebruiker

De vruchtgebruiker (in het geval van een erfenis: de langstlevende partner) moet alle onderhoudsherstellingen uitvoeren. De vruchtgebruiker moet alle werken uitvoeren die nodig zijn om de waarde van de woning te behouden. Het gaat dus om onderhoudswerken die – indien ze niet zouden verricht worden – tot een waardevermindering van de woning zouden leiden. Uiteraard is slijtage van de woning door ouderdom normaal. Voor deze werken moet de vruchtgebruiker niet instaan. Voorbeelden van onderhoudswerken die ten laste van de vruchtgebruiker kunnen vallen: schilderwerken (ook van de buitenmuren), vernis- en lakwerk, herstelling aan de vloeren, de trappen, het dak, het reinigen en herstellen van een schoorsteen, het onderhoud en de herstellingen aan een lift, de vernieuwing van het tapijt…

Grove werken: voor de blote eigenaar

De blote eigenaars (in het geval van een erfenis, de kinderen bijvoorbeeld), moeten de grove of de ‘structurele’ herstellingen uitvoeren. De werken hebben betrekking op de structuur van het goed of van zijn inherente bestanddelen of moeten “manifest de vruchten te boven gaan”, wat betekent dat de kosten buiten verhouding moeten zijn ten opzichte van de inkomsten of voordelen van de vruchtgebruiker. De verplichting geldt al tijdens de duur van het vruchtgebruik, dus wanneer de langstlevende nog in de woning woont bijvoorbeeld. De blote eigenaar moet eerst overleggen met de vruchtgebruiker, die deze werken echter moet dulden. Hij of zij kan geen vergoeding vragen voor de hinder.

Wat precies zo’n herstellingen kunnen zijn hangt af van de situatie, maar denk aan de vernieuwing van gemeenschappelijke muren, herstellingen aan de timmerwerken van een woning, de installatie of vernieuwing van de centrale verwarming of van de elektriciteit… De blote eigenaar hoeft een aantal  herstellingen aan de bouwwerken of de beplantingen niet uit te voeren.  Namelijk die die de vruchtgebruiker zelf heeft aangebracht of de grove herstellingen die te wijten zijn aan de vruchtgebruiker zelf.

Wie betaalt wat?

Wie welke werken betaalt, kan in de praktijk wat voor wrevel zorgen. Vooral bij een relatie tussen een stiefouder en stiefkinderen en zeker als de langstlevende stiefouder relatief jong is. De blote eigenaars – in dit geval de kinderen van de overledene – moeten de grove kosten betalen aan de woning, terwijl ze er gedurende een lange tijd niet van kunnen genieten. Ze kunnen immers maar van de geërfde woning genieten na het overlijden van de vruchtgebruiker… en dat kan lang duren als de vruchtgebruiker gezond en relatief jong is.

Om onevenwichtige financiële situaties te vermijden kan een blote eigenaar daarom van de vruchtgebruiker eisen dat hij of zij de kosten voor de structurele werken proportioneel meebetaalt. De waarde van het vruchtgebruik ten opzichte van de waarde van de blote eigendom bepaalt hoeveel iedereen betaalt: gaat het om een jonge vruchtgebruiker met een hoge levensverwachting, dan zal de blote eigenaar slechts een beperkt gedeelte van de werken moeten betalen. Is de vruchtgebruiker daarentegen al ouder waardoor zijn levensverwachting lager ligt, dan zal de blote eigenaar een groter deel van de kosten moeten dragen.

Komt de vruchtgebruiker of de blote eigenaar zijn herstelverplichting niet na, dan heeft de andere verschillende mogelijkheden om toch een herstelling af te dwingen:

  • De andere partij kan naar de rechter stappen en zo herstellingen afdwingen. De rechter kan een dwangsom opleggen.

  • De andere partij kan aan de rechter vragen om zelf de noodzakelijke werken te mogen uitvoeren. De gemaakte kosten worden dan op de andere partij verhaald (zoals hierboven omschreven).

Wil je meer informatie over het erfrecht? Aarzel niet om je te informeren op www.notaris.be. Heb je meer specifieke vragen? Contacteer dan een notariskantoor. Een notaris vinden in je regio kan via het adresboek van Notaris.be.  

 

Bron: Fednot

23 november 2021

Wanneer je een onderneming wil oprichten heb je een accountant nodig en/of een notaris. Maar hoe kunnen de accountant en de notaris je eigenlijk helpen? Wat is hun rol? 

Notaris Carol Bohyn en accountant Bram Celis leggen het in een paar woorden uit! 

Bron: Fednot

1 november 2021

Op 29 oktober kon je tijdens onze facebook live al je vragen over erven en schenken stellen! Is een schenking altijd nuttig? Erven je kinderen altijd? Hoe kan je elkaar beschermen op een zo fiscaalvriendelijke manier? Allemaal nuttige vragen die notaris Joni Soutaer heeft beantwoord.

Heb je de facebook live gemist? Geen getreur! Je kan de hele opname hier herbekijken.

 

Bron: Fednot

 

Veronique HULPIAU
Notaris

veronique.hulpiau(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be
Tel. 03/233.90.66
Fax 03/234.23.86

Veronique HULPIAU

Petra CORMAN
Licentiaat in de rechten

petra.corman(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Margarita JAGINIANI
Notarieel medewerkster

margarita.jaginiani(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Margarita JAGINIANI

Bart MAAS
Notarieel medewerker

bart.maas(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be
Tel. 03/233.76.33
Fax 03/234.23.86

Sarah SPEECKAERT
Master in het notariaat

sarah.speeckaert(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Sarah SPEECKAERT

Astrid TRUYENS
Master in het notariaat

astrid.truyens(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Nathalie VAN DEN ABBEELE
Master in het notariaat

nathalie.vandenabbeele(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Nathalie VAN DEN ABBEELE

Dominique VAN DEN BERGH
Notarieel medewerker

Dominique.vandenbergh(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Dominique VAN DEN BERGH

Nancy VAN DEN OUWELANT
Notarieel medewerker

nancy.vandenouwelant(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Nancy VAN DEN OUWELANT

Shannon VAN LANGENHOVE
Notarieel medewerker

shannon.vanlangenhove(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Britt VAN ROMPAEY
Notarieel medewerker

britt.vanrompaey(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be
Tel. 03/233.90.66
Fax 03/234.23.86

Sandra VEREECKEN
Notarieel medewerker

Kathy VRANCKX
Licentiaat in het notariaat

kathy.vranckx(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Kathy VRANCKX
 
All-round dossierbeheerder 17 november 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Ben jij de pro-actieve all-round dossierbeheerder die wij zoeken?
Als all-round dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van dossiers in de verschillende notariële vakgebieden. Je werkt zeer nauwkeurig en kijkt toe op alle formaliteiten voor het verlijden van de akte. Je kan zelfstandig cliëntenbehoeften analyseren en dossier gerelateerde vragen tot aan de ondertekening van de akte beantwoorden. Je reikt pragmatische oplossingen aan, neemt actief deel aan overlegvergaderingen en volgt de nieuwe ontwikkelingen op juridisch vlak. 

Werkomgeving:

Deckers Notarissen is en groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en 40 medewerkers. Het notariaat biedt een 37,5-urige werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. Binnen ons notariaat staat persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

 

Wij vragen:

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding. De opleiding master in de rechten werd succesvol afgerond en je hebt bij voorkeur minstens 2 jaar werkervaring opgedaan in een gelijkaardige functie. Je kan efficiënt en stressbestendig omgaan met deadlines en bent in staat om zowel op zelfstandige basis te werken als in teamverband. Overigens streef je een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na. Bovendien ben je gemotiveerd, neem je initiatief en beschik je over een zekere maturiteit. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt.  
 

Wij bieden:

Een uitdagende functie als all-round dossierbeheerder waarbij je deel zal uitmaken van een hecht en enthousiast team binnen een open en communicatieve werksfeer. We bieden een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-, hospitalisatie- en inkomensverliesverzekering, ecocheques en een GSM-abonnement. De mogelijkheden tot thuiswerk en glijdende uren zijn bespreekbaar op basis van kennis, ervaring en je groeipad binnen het kantoor. 

Wil je deel uitmaken van ons team?
Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief met uitgebreide CV per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Heb je nog vragen, dan kan je telefonisch contact opnemen met Carolien Janssens op het telefoonnummer 03/425.27.83.

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?
Er zal een eerste screening plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en een mogelijk vervolggesprek met de notarissen. Misschien maak jij binnenkort wel deel uit van ons team!
 

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken
Ervaren dossierbeheerder vastgoed 17 november 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Als ervaren dossierbeheerder beheer je zelfstandig dossiers binnen het domein vastgoed en kan je dossier-gerelateerde vragen beantwoorden tot aan de ondertekening van de akte. Overigens kijk je compromissen na en toetst je complexe juridische zaken af met je collega’s experten. Je bent eindverantwoordelijke van het dossier en kijkt toe op alle formaliteiten voorafgaand de akte.

Werkomgeving:

Deckers Notarissen is en groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en 40 medewerkers. Het notariaat biedt een 37,5-urige werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. Binnen ons notariaat staat persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

 

Wij vragen:

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding. De opleiding rechtspraktijk werd succesvol afgerond en je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie. Je kan efficiënt en stressbestendig omgaan met deadlines en bent in staat om zowel op zelfstandige basis te werken als in teamverband. Overigens streef je een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt.  

Wij bieden:

Een gespecialiseerde en uitdagende functie binnen de vastgoedcel. Je maakt deel uit van een hecht en enthousiast team binnen een open en communicatieve werksfeer. We bieden een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-, hospitalisatie- en inkomensverliesverzekering, ecocheques, GSM-abonnement, mogelijkheid tot thuiswerk en glijdende werkuren.

Wil je deel uitmaken van ons team?

Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief met uitgebreide CV per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Heb je nog vragen, dan kan je telefonisch contact opnemen met Carolien Janssens op het telefoonnummer 03/425.27.83.
 

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?


Er zal een eerste screening plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en een mogelijk vervolggesprek met de notarissen. Misschien maak jij binnenkort wel deel uit van ons team!

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken
Junior dossierbeheerder familiaal 17 november 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de aanmaak van het fysieke en elektronische dossier alsook van de cliëntenfiches. Je ondersteunt de dossierbeheerders bij het beheer van courante dossiers en waakt over het correcte en volledige dossierverloop. Je beantwoordt courante dossier-gerelateerde vragen van cliënten en externen waaronder bankinstellingen, advocaten, griffie, … Je start, in samenwerking met een collega, de opzoekingen, controleert de ontvangen antwoorden en stuurt bij waar nodig. Je bezorgt tijdig het akte-ontwerp en maakt de nodige afrekeningen op . Overigens waak je over de naleving van formaliteiten en het respecteren van de wettelijke termijnen. 

Werkomgeving:

Deckers Notarissen is en groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en 40 medewerkers. Het notariaat biedt een 37,5-urige werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. Binnen ons notariaat staat persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden. 

Wij vragen:

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding. De opleiding rechtspraktijk werd succesvol afgerond en je hebt bij voorkeur enige werkervaring opgedaan in een gelijkaardige functie. Je kan efficiënt en stressbestendig omgaan met deadlines en bent in staat om zowel op zelfstandige basis te werken als in teamverband. Overigens streef je een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt.   

Wij bieden:

Een functie als dossierbeheerder binnen de familiale cel waarbij je opgeleid zal worden door twee ervaren collega’s. Je maakt deel uit van een hecht en enthousiast team binnen een open en communicatieve werksfeer. We bieden een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-, hospitalisatie- en inkomensverliesverzekering, ecocheques en een GSM-abonnement. Op termijn bieden we de mogelijkheid tot thuiswerk en glijdende werkuren.

Wil je deel uitmaken van ons team?

Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief met uitgebreide CV per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Heb je nog vragen, dan kan je telefonisch contact opnemen met Carolien Janssens op het telefoonnummer 03/425.27.83.
 

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

Er zal een eerste screening plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en een mogelijk vervolggesprek met de notarissen. Misschien maak jij binnenkort wel deel uit van ons team!

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken
Parttime medewerker nazorg en onthaal 17 november 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Als medewerker nazorg en onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor cliënten. Je behandelt telefonische oproepen, e-mailberichten en maakt afspraken. Je onthaalt cliënten en kan deze professioneel begeleiden naar de vergaderzalen waarbij je eveneens toekijkt op orde en netheid.  Overigens sta je collega’s bij voor de verwerking van allerhande nazorgtaken waaronder mogelijks de elektronische registratie van akten, opmaak van grossen en afschriften, de verwerking van handlichtingen en het archief.

Werkomgeving:

Deckers Notarissen is en groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en 40 medewerkers. Het notariaat biedt voor deze functie een parttime werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. Binnen ons notariaat staat persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

 

Wij vragen:

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding die zowel op zelfstandige basis als in teamverband kan werken. Bij voorkeur heb je al enige ervaring opgedaan in een gelijkaardige functie en ben je steeds bereid om bij te leren.  Je kan jezelf flexibel opstellen en bent bereid te werken tot 18u, de verdere invulling van het uurrooster is bespreekbaar. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt.   

Wij bieden:

Een gevarieerde functie waarbij je deel zal uitmaken van het administratieve team. We bieden een deeltijds contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-, hospitalisatie- en inkomensverliesverzekering, ecocheques en een GSM-abonnement.

Wil je deel uitmaken van ons team?

Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief met uitgebreide CV per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Heb je nog vragen, dan kan je telefonisch contact opnemen met Carolien Janssens op het telefoonnummer 03/425.27.83.
 

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

Er zal een eerste screening plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en een mogelijk vervolggesprek met de notarissen. Misschien maak jij binnenkort wel deel uit van ons team!
 

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken

All-round dossierbeheerder

17 november 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Ben jij de pro-actieve all-round dossierbeheerder die wij zoeken?
Als all-round dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van dossiers in de verschillende notariële vakgebieden. Je werkt zeer nauwkeurig en kijkt toe op alle formaliteiten voor het verlijden van de akte. Je kan zelfstandig cliëntenbehoeften analyseren en dossier gerelateerde vragen tot aan de ondertekening van de akte beantwoorden. Je reikt pragmatische oplossingen aan, neemt actief deel aan overlegvergaderingen en volgt de nieuwe ontwikkelingen op juridisch vlak. 

Werkomgeving:

Deckers Notarissen is en groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en 40 medewerkers. Het notariaat biedt een 37,5-urige werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. Binnen ons notariaat staat persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

 

Wij vragen:

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding. De opleiding master in de rechten werd succesvol afgerond en je hebt bij voorkeur minstens 2 jaar werkervaring opgedaan in een gelijkaardige functie. Je kan efficiënt en stressbestendig omgaan met deadlines en bent in staat om zowel op zelfstandige basis te werken als in teamverband. Overigens streef je een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na. Bovendien ben je gemotiveerd, neem je initiatief en beschik je over een zekere maturiteit. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt.  
 

Wij bieden:

Een uitdagende functie als all-round dossierbeheerder waarbij je deel zal uitmaken van een hecht en enthousiast team binnen een open en communicatieve werksfeer. We bieden een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-, hospitalisatie- en inkomensverliesverzekering, ecocheques en een GSM-abonnement. De mogelijkheden tot thuiswerk en glijdende uren zijn bespreekbaar op basis van kennis, ervaring en je groeipad binnen het kantoor. 

Wil je deel uitmaken van ons team?
Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief met uitgebreide CV per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Heb je nog vragen, dan kan je telefonisch contact opnemen met Carolien Janssens op het telefoonnummer 03/425.27.83.

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?
Er zal een eerste screening plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en een mogelijk vervolggesprek met de notarissen. Misschien maak jij binnenkort wel deel uit van ons team!
 

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken

Ervaren dossierbeheerder vastgoed

17 november 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Als ervaren dossierbeheerder beheer je zelfstandig dossiers binnen het domein vastgoed en kan je dossier-gerelateerde vragen beantwoorden tot aan de ondertekening van de akte. Overigens kijk je compromissen na en toetst je complexe juridische zaken af met je collega’s experten. Je bent eindverantwoordelijke van het dossier en kijkt toe op alle formaliteiten voorafgaand de akte.

Werkomgeving:

Deckers Notarissen is en groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en 40 medewerkers. Het notariaat biedt een 37,5-urige werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. Binnen ons notariaat staat persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

 

Wij vragen:

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding. De opleiding rechtspraktijk werd succesvol afgerond en je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie. Je kan efficiënt en stressbestendig omgaan met deadlines en bent in staat om zowel op zelfstandige basis te werken als in teamverband. Overigens streef je een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt.  

Wij bieden:

Een gespecialiseerde en uitdagende functie binnen de vastgoedcel. Je maakt deel uit van een hecht en enthousiast team binnen een open en communicatieve werksfeer. We bieden een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-, hospitalisatie- en inkomensverliesverzekering, ecocheques, GSM-abonnement, mogelijkheid tot thuiswerk en glijdende werkuren.

Wil je deel uitmaken van ons team?

Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief met uitgebreide CV per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Heb je nog vragen, dan kan je telefonisch contact opnemen met Carolien Janssens op het telefoonnummer 03/425.27.83.
 

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?


Er zal een eerste screening plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en een mogelijk vervolggesprek met de notarissen. Misschien maak jij binnenkort wel deel uit van ons team!

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken

Junior dossierbeheerder familiaal

17 november 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor de aanmaak van het fysieke en elektronische dossier alsook van de cliëntenfiches. Je ondersteunt de dossierbeheerders bij het beheer van courante dossiers en waakt over het correcte en volledige dossierverloop. Je beantwoordt courante dossier-gerelateerde vragen van cliënten en externen waaronder bankinstellingen, advocaten, griffie, … Je start, in samenwerking met een collega, de opzoekingen, controleert de ontvangen antwoorden en stuurt bij waar nodig. Je bezorgt tijdig het akte-ontwerp en maakt de nodige afrekeningen op . Overigens waak je over de naleving van formaliteiten en het respecteren van de wettelijke termijnen. 

Werkomgeving:

Deckers Notarissen is en groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en 40 medewerkers. Het notariaat biedt een 37,5-urige werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. Binnen ons notariaat staat persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden. 

Wij vragen:

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding. De opleiding rechtspraktijk werd succesvol afgerond en je hebt bij voorkeur enige werkervaring opgedaan in een gelijkaardige functie. Je kan efficiënt en stressbestendig omgaan met deadlines en bent in staat om zowel op zelfstandige basis te werken als in teamverband. Overigens streef je een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt.   

Wij bieden:

Een functie als dossierbeheerder binnen de familiale cel waarbij je opgeleid zal worden door twee ervaren collega’s. Je maakt deel uit van een hecht en enthousiast team binnen een open en communicatieve werksfeer. We bieden een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-, hospitalisatie- en inkomensverliesverzekering, ecocheques en een GSM-abonnement. Op termijn bieden we de mogelijkheid tot thuiswerk en glijdende werkuren.

Wil je deel uitmaken van ons team?

Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief met uitgebreide CV per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Heb je nog vragen, dan kan je telefonisch contact opnemen met Carolien Janssens op het telefoonnummer 03/425.27.83.
 

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

Er zal een eerste screening plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en een mogelijk vervolggesprek met de notarissen. Misschien maak jij binnenkort wel deel uit van ons team!

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken

Parttime medewerker nazorg en onthaal

17 november 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Als medewerker nazorg en onthaal ben je het eerste aanspreekpunt voor cliënten. Je behandelt telefonische oproepen, e-mailberichten en maakt afspraken. Je onthaalt cliënten en kan deze professioneel begeleiden naar de vergaderzalen waarbij je eveneens toekijkt op orde en netheid.  Overigens sta je collega’s bij voor de verwerking van allerhande nazorgtaken waaronder mogelijks de elektronische registratie van akten, opmaak van grossen en afschriften, de verwerking van handlichtingen en het archief.

Werkomgeving:

Deckers Notarissen is en groeiend en dynamisch notariskantoor gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een enthousiast team van 5 notarissen en 40 medewerkers. Het notariaat biedt voor deze functie een parttime werkweek met een marktconform salaris aangevuld met een pakket aan extra-legale voordelen. Binnen ons notariaat staat persoonlijke ontwikkeling en collegialiteit centraal. We bieden de mogelijkheid tot verdere ontwikkeling door middel van opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

 

Wij vragen:

Wij zijn op zoek naar een communicatieve collega met een professionele en positieve werkhouding die zowel op zelfstandige basis als in teamverband kan werken. Bij voorkeur heb je al enige ervaring opgedaan in een gelijkaardige functie en ben je steeds bereid om bij te leren.  Je kan jezelf flexibel opstellen en bent bereid te werken tot 18u, de verdere invulling van het uurrooster is bespreekbaar. Kennis van de databank Acta Libra beschouwen wij als een pluspunt.   

Wij bieden:

Een gevarieerde functie waarbij je deel zal uitmaken van het administratieve team. We bieden een deeltijds contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning aangevuld met o.a. een eindejaarspremie, maaltijdcheques, groeps-, hospitalisatie- en inkomensverliesverzekering, ecocheques en een GSM-abonnement.

Wil je deel uitmaken van ons team?

Dan ontvangen we graag je sollicitatiebrief met uitgebreide CV per e-mail t.a.v. carolien.janssens@deckersnotarissen.be . Heb je nog vragen, dan kan je telefonisch contact opnemen met Carolien Janssens op het telefoonnummer 03/425.27.83.
 

Hoe verloopt de sollicitatieprocedure?

Er zal een eerste screening plaatsvinden op basis van sollicitatiebrief en CV. De verdere sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste kennismakingsgesprek met de office manager en een mogelijk vervolggesprek met de notarissen. Misschien maak jij binnenkort wel deel uit van ons team!
 

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.

 Afdrukken
 

Immo

Online verkoop € 165.000

Appartement
Kernenergiestraat 3/5
2610 Wilrijk

 
 

DECKERS NOTARISSEN

Leon Stynenstraat 75B
2000 Antwerpen
Tel. (03) 233.76.33
Fax. (03) 234.23.86

 

Verlofperiodes