DECKERS NOTARISSEN, Geassocieerde notarissen te Antwerpen

 

DECKERS NOTARISSEN

Geassocieerde notarissen te Antwerpen

Dit notariskantoor is uitgerust met een videoconferentiesysteem. Gemak, veiligheid en ecologie zijn de sleutelwoorden van dit systeem. Wij kunnen op afstand optreden met andere notariskantoren die ook met dit systeem zijn uitgerust.
 

DECKERS NOTARISSEN

Leon Stynenstraat 75B
2000 Antwerpen
Tel. (03) 233.76.33
Fax. (03) 234.23.86

BV
BTW BE 0469875423
RPR Antwerpen afdeling Antwerpen
Verzekeringen van het Notariaat cv

 

13 september 2021

Ontdek het antwoord in onze nieuwste Notaristip!

Een coöperatieve vennootschap, of kortweg de CV, is een vennootschapsvorm waarbij “het samenwerken” centraal staat. Cruciaal bij de CV is de behoeften van haar aandeelhouders of derden en/of hun economische en sociale activiteiten bevorderen. Het realiseren van winst is niet het groot uitgangspunt bij de CV, maar wél het bereiken van een gemeenschappelijk (economisch of sociaal)doel. Denk bv. aan een zuivelcoöperatie waarbij melkveehouders niet alleen hun melk willen verkopen, maar ook op een efficiëntere manier hun melkdistributienetwerk willen uitbouwen.

Onze notaris licht deze vennootschapsvorm toe in onze nieuwste Notaristip!

Bron: Fednot

8 september 2021

In de eerste helft van 2021 steeg de gemiddelde prijs per hectare van een landbouwgrond in ons land met +10,3%. Dat blijkt uit de nieuwe Landbouwbarometer van de Federatie van het Notariaat (Fednot).

In de eerste zes maanden van 2021 klokte de gemiddelde prijs per hectare af op 53.760 euro, een stijging van +10,3% in vergelijking met het jaargemiddelde van 2020. Het gaat om de grootste stijging van de afgelopen 5 jaar.

Notaris Bart van Opstal, woordvoerder van Notaris.be: "Net zoals bij andere soorten vastgoed zit de prijs van landbouwgrond in de lift. De voornaamste redenen voor deze prijsstijging: de lage rentevoeten en het beperkte aanbod."

Landbouwgrond in de regio’s
In Vlaanderen bedroeg de prijsstijging +10,7%, in Wallonië +8%. In de periode 2016-2021 steeg de gemiddelde prijs na inflatie met +27,2% in Vlaanderen. In Wallonië ging het om een stijging van +21%.
Het prijsverschil voor een hectare landbouwgrond tussen Vlaanderen en Wallonië neemt toe. Vandaag kost een landbouwgrond in Vlaanderen gemiddeld 25.800 euro meer.

Vlaamse provincies
Landbouwgrond was in de eerste zes maanden van 2021 het duurst in de provincies Antwerpen en West-Vlaanderen. Kopers betaalden er gemiddeld meer dan 70.000 euro per hectare.
In vergelijking met 2020 steeg de gemiddelde prijs in West-Vlaanderen met 6.000 euro. In Antwerpen bedroeg de stijging 9.000 euro.
In de provincie Vlaams-Brabant klom de gemiddelde prijs per hectare voor het eerst boven 50.000 euro.  De gemiddelde prijs lag er +13,4% hoger dan in 2020. Hiermee is Vlaams-Brabant nu de vierde duurste provincie van het land.

Waalse provincies
In de periode 2016-2021 steeg de gemiddelde prijs het meest in de provincie Namen: +45,9% of +38,2% als we rekening houden met de inflatie.
In Luik steeg de prijs dan weer het minst: +10,1% in 5 jaar, +2,4% na inflatie.

Vraag advies
Notaris Bart van Opstal: “Landbouwgrond is een zeer specifieke markt met grote prijsverschillen per provincie en zelfs per gemeente. Niet verpachte grond is bijvoorbeeld veel meer waard dan pachtgrond waarvan de pacht nog lang loopt. De gemiddelde prijs geeft een goed beeld van de algemene trend, maar zegt niet per se iets over een specifiek perceel. Voor de prijsbepaling ervan doet u best beroep op een vastgoedspecialist. Zo kan een notaris uit uw regio u een schatting geven van de prijs voor het specifieke type grond dat u koopt of verkoopt."

Oppervlakte
Een perceel landbouwgrond is in Vlaanderen (0,9 hectare) gemiddeld kleiner dan in Wallonië (1,4 hectare). De provincie West-Vlaanderen is een uitzondering: met een gemiddelde oppervlakte van 1,4 hectare zijn de percelen te vergelijken met die in Luxemburg, Namen en Luik (1,3 tot 1,5 hectare).
Opvallend: de percelen die in de eerste zes maanden van 2021 verkocht werden, waren kleiner dan in 2020. Toen bedroeg de gemiddelde grootte 1,9 hectare. In de eerste helft van 2021 lag dit gemiddelde iets meer dan een kwart lager.
De kleinste percelen liggen in Vlaams-Brabant en Limburg (0,6 hectare).
 

Bron: Fednot

6 september 2021

Een woordje uitleg in onze nieuwe Notaristip!

Als je samen een eigendom koopt, betaal je registratiebelasting. Maar… wanneer je een eigendom verdeelt (bv. bij een relatiebreuk), betaal je helaas ook belasting! We noemen dit het ‘verdeelrecht’. In de volksmond ook wel eens ‘miserietaks’ genoemd.

Hoeveel bedraagt die precies en wanneer ben je die verschuldigd? Onze notaris klaart het vandaag uit in onze nieuwe tip!

 

Bron: Fednot

 

Veronique HULPIAU
Notaris

veronique.hulpiau(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be
Tel. 03/233.90.66
Fax 03/234.23.86

Veronique HULPIAU

Petra CORMAN
Licentiaat in de rechten

petra.corman(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Paulien GEENS
Master in het notariaat

paulien.geens(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Paulien GEENS

Margarita JAGINIANI
Notarieel medewerkster

margarita.jaginiani(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Margarita JAGINIANI

Bart MAAS
Notarieel medewerker

bart.maas(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be
Tel. 03/233.76.33
Fax 03/234.23.86

Sarah SPEECKAERT
Master in het notariaat

sarah.speeckaert(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Sarah SPEECKAERT

Astrid TRUYENS
Master in het notariaat

astrid.truyens(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Nathalie VAN DEN ABBEELE
Master in het notariaat

nathalie.vandenabbeele(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Nathalie VAN DEN ABBEELE

Dominique VAN DEN BERGH
Notarieel medewerker

Dominique.vandenbergh(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Dominique VAN DEN BERGH

Nancy VAN DEN OUWELANT
Notarieel medewerker

nancy.vandenouwelant(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Nancy VAN DEN OUWELANT

Shannon VAN LANGENHOVE
Notarieel medewerker

shannon.vanlangenhove(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Britt VAN ROMPAEY
Notarieel medewerker

britt.vanrompaey(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be
Tel. 03/233.90.66
Fax 03/234.23.86

Sandra VEREECKEN
Notarieel medewerker

Kathy VRANCKX
Licentiaat in het notariaat

kathy.vranckx(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

Kathy VRANCKX

Inez Brouwers
Notarieel medewerkster
Notarieel medewerkster

inez.brouwers(plaats the 'at' sign hier)deckersnotarissen.be

 
Notarieel medewerker: post-akte en onthaal 31 augustus 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Post-akte

  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve zorg van dossiers in verschillende rechtsdomeinen na de ondertekening van de akte:
    • Bijhouden van het repertorium;
    • Elektronische registratie van akten;
    • Opmaak van grossen en afschriften;
    • Verwerken van handlichtingen;
  • Je behandelt telefonische oproepen en e-mailberichten

Onthaal

  • Je staat in voor het dagelijks onthaal tussen 17u00 en 18u30
  • Je behandelt telefonische oproepen
  • Je beheert de agenda’s van de notarissen
  • Je verzorgt zowel elektronisch als per post correspondentie
  • Je zorgt voor de bediening in de vergaderzalen
  • Je staat in voor orde en netheid in de vergaderzalen

Werkomgeving:

Ons kantoor is gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiegebouw. Hier werken wij met een team van 5 notarissen en 39 medewerkers

Wij vragen:

  • Een enthousiast en proactief medewerker
  • Eventuele kennis van het databaseprogramma Acta Libra
  • Je hebt kennis van het gebruikelijke MS Office pakket
  • Je bent leergierig, communicatief en werkt professioneel
  • Je kan zowel op zelfstandige basis als in teamverband werken
  • Enige ervaring in de juridische sector of in een gelijkaardige functie is een pluspunt

Wij bieden:

  • Een open en communicatieve werksfeer
  • Een team enthousiaste medewerkers
  • Groeiend en dynamisch notariskantoor
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning
  • Extra legale voordelen waaronder maaltijdcheques,

Interesse?

CV bij voorkeur per e-mail naar harold.deckers@deckersnotarissen.be
 

“Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.”

 Afdrukken
Notarieel jurist(e)/ medewerk(st)er: combinatie vastgoedrecht en vennootschapsrecht 31 augustus 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van verschillende soorten van vastgoed- en vennootschapsdossiers;
  • Je werkt zeer nauwkeurig en waakt over de concrete toepassing van (nieuwe) wetgeving in het dossierbeheer;
  • Je kan zelfstandig cliëntenbehoeften analyseren en dossier gerelateerde vragen tot aan de ondertekening van de akte beantwoorden;
  • Je neemt actief deel aan overlegvergaderingen binnen de cel vastgoed en vennootschappen en volgt de nieuwe ontwikkelingen op juridisch vlak;

Werkomgeving:

Ons kantoor is gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een jong en enthousiast team van 5 notarissen en 38 medewerkers

Wij vragen:

  • Een juridische opleiding waarbij ervaring in het notariaat, de advocatuur en/of het bedrijfsleven aanzien wordt als een pluspunt;
  • Je kan zelfstandig werken en functioneert goed in teamverband;
  • Je bent communicatief en werkt professioneel;
  • Je bent gemotiveerd, neemt initiatief en bent verantwoordelijk;

Wij bieden:

  • Een open en communicatieve werksfeer;
  • Een team enthousiaste medewerkers;
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk verloningspakket;
  • Extralegale  voordelen waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering;
  • Mogelijkheid tot bijscholing via diverse cursussen en opleidingen.

Interesse?

CV bij voorkeur per e-mail naar lars.hansen@deckersnotarissen.be
 

“Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.”

 Afdrukken
Dossierbeheerder vastgoed met ervaring (M/V) 30 augustus 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Gelet op de groei van het kantoor zijn wij momenteel op zoek naar een voltijds dossierbeheerder, met een bachelor diploma rechtspraktijk, ter versterking van onze vastgoedcel. 

  • Je beheert zelfstandig dossiers binnen het domein vastgoed
  • Je kan dossier-gerelateerde vragen beantwoorden tot aan de ondertekening van de akte
  • Je kijkt compromissen na en toetst complexe juridische zaken af met de collega’s experten
  • Je bent eindverantwoordelijke van het dossier en kijkt toe op alle formaliteiten voorafgaand de akte

Werkomgeving:

Ons kantoor is gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiegebouw. Hier werken wij met een team van 5 notarissen en 39 medewerkers

Wij vragen:

  • Een bachelor diploma rechtspraktijk
  • Je bent leergierig, communicatief en werkt professioneel
  • Je kan efficiënt en stressbestending omgaan met deadlines
  • Je kan zelfstandig werken maar je kan ook goed functioneren in teamverband
  • Je streeft een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na

Wij bieden:

  • Een open en communicatieve werksfeer
  • Een team enthousiaste medewerkers
  • Groeiend en dynamisch notariskantoor
  • Gespecialiseerd en uitdagend dossierwerk
  • Functie-omkadering met doorgroeimogelijkheden
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning, aangevuld met een eindejaarspremie
  • Extra-legale voordelen waaronder maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques en dergelijke meer
  • Mogelijkheid tot het volgen van aanvullende opleidingen

Interesse?

CV bij voorkeur per e-mail naar veronique.hulpiau@deckersnotarissen.be
 

“Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.”

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

 Afdrukken
Notarieel jurist(e): expert in het complex vastgoedrecht 30 augustus 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van vastgoeddossiers en in het bijzonder het complex vastgoedrecht.
  • Je werkt zeer nauwkeurig en waakt over de correcte toepassing van de steeds veranderende wetgevingen.
  • Je weet de behoeften van de cliënten correct te analyseren en behandelen.

Werkomgeving:

Ons kantoor is gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiegebouw. Hier werken wij met een team van 5 notarissen en meer dan 40 medewerkers

Wij vragen:

  • Een (notarieel) jurist(e) met ervaring in het vastgoedrecht
  • Je kan zelfstandig werken maar je kan ook goed functioneren in teamverband
  • Je bent communicatief en professioneel en hebt respect voor het beroepsgeheim en deontologie.
  • Motivatie, initiatief en zin voor verantwoordelijkheid

Wij bieden:

  • Een team enthousiaste medewerkers met een open en communicatieve werksfeer
  • Een carrièrepad met groeimogelijkheden en flexibiliteit onder de vorm van glijdende uren en thuiswerk
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en pensioenplan
  • Mogelijkheid tot bijscholing via diverse cursussen en opleidingen

Interesse?

CV bij voorkeur per e-mail naar veronique.hulpiau@deckersnotarissen.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.

 Afdrukken

Notarieel medewerker: post-akte en onthaal

31 augustus 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Post-akte

  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve zorg van dossiers in verschillende rechtsdomeinen na de ondertekening van de akte:
    • Bijhouden van het repertorium;
    • Elektronische registratie van akten;
    • Opmaak van grossen en afschriften;
    • Verwerken van handlichtingen;
  • Je behandelt telefonische oproepen en e-mailberichten

Onthaal

  • Je staat in voor het dagelijks onthaal tussen 17u00 en 18u30
  • Je behandelt telefonische oproepen
  • Je beheert de agenda’s van de notarissen
  • Je verzorgt zowel elektronisch als per post correspondentie
  • Je zorgt voor de bediening in de vergaderzalen
  • Je staat in voor orde en netheid in de vergaderzalen

Werkomgeving:

Ons kantoor is gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiegebouw. Hier werken wij met een team van 5 notarissen en 39 medewerkers

Wij vragen:

  • Een enthousiast en proactief medewerker
  • Eventuele kennis van het databaseprogramma Acta Libra
  • Je hebt kennis van het gebruikelijke MS Office pakket
  • Je bent leergierig, communicatief en werkt professioneel
  • Je kan zowel op zelfstandige basis als in teamverband werken
  • Enige ervaring in de juridische sector of in een gelijkaardige functie is een pluspunt

Wij bieden:

  • Een open en communicatieve werksfeer
  • Een team enthousiaste medewerkers
  • Groeiend en dynamisch notariskantoor
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning
  • Extra legale voordelen waaronder maaltijdcheques,

Interesse?

CV bij voorkeur per e-mail naar harold.deckers@deckersnotarissen.be
 

“Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.”

 Afdrukken

Notarieel jurist(e)/ medewerk(st)er: combinatie vastgoedrecht en vennootschapsrecht

31 augustus 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van verschillende soorten van vastgoed- en vennootschapsdossiers;
  • Je werkt zeer nauwkeurig en waakt over de concrete toepassing van (nieuwe) wetgeving in het dossierbeheer;
  • Je kan zelfstandig cliëntenbehoeften analyseren en dossier gerelateerde vragen tot aan de ondertekening van de akte beantwoorden;
  • Je neemt actief deel aan overlegvergaderingen binnen de cel vastgoed en vennootschappen en volgt de nieuwe ontwikkelingen op juridisch vlak;

Werkomgeving:

Ons kantoor is gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiepaleis. Hier werken wij met een jong en enthousiast team van 5 notarissen en 38 medewerkers

Wij vragen:

  • Een juridische opleiding waarbij ervaring in het notariaat, de advocatuur en/of het bedrijfsleven aanzien wordt als een pluspunt;
  • Je kan zelfstandig werken en functioneert goed in teamverband;
  • Je bent communicatief en werkt professioneel;
  • Je bent gemotiveerd, neemt initiatief en bent verantwoordelijk;

Wij bieden:

  • Een open en communicatieve werksfeer;
  • Een team enthousiaste medewerkers;
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijk verloningspakket;
  • Extralegale  voordelen waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering en hospitalisatieverzekering;
  • Mogelijkheid tot bijscholing via diverse cursussen en opleidingen.

Interesse?

CV bij voorkeur per e-mail naar lars.hansen@deckersnotarissen.be
 

“Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.”

 Afdrukken

Dossierbeheerder vastgoed met ervaring (M/V)

30 augustus 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

Gelet op de groei van het kantoor zijn wij momenteel op zoek naar een voltijds dossierbeheerder, met een bachelor diploma rechtspraktijk, ter versterking van onze vastgoedcel. 

  • Je beheert zelfstandig dossiers binnen het domein vastgoed
  • Je kan dossier-gerelateerde vragen beantwoorden tot aan de ondertekening van de akte
  • Je kijkt compromissen na en toetst complexe juridische zaken af met de collega’s experten
  • Je bent eindverantwoordelijke van het dossier en kijkt toe op alle formaliteiten voorafgaand de akte

Werkomgeving:

Ons kantoor is gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiegebouw. Hier werken wij met een team van 5 notarissen en 39 medewerkers

Wij vragen:

  • Een bachelor diploma rechtspraktijk
  • Je bent leergierig, communicatief en werkt professioneel
  • Je kan efficiënt en stressbestending omgaan met deadlines
  • Je kan zelfstandig werken maar je kan ook goed functioneren in teamverband
  • Je streeft een klantgerichte en pragmatische dienstverlening na

Wij bieden:

  • Een open en communicatieve werksfeer
  • Een team enthousiaste medewerkers
  • Groeiend en dynamisch notariskantoor
  • Gespecialiseerd en uitdagend dossierwerk
  • Functie-omkadering met doorgroeimogelijkheden
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning, aangevuld met een eindejaarspremie
  • Extra-legale voordelen waaronder maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques en dergelijke meer
  • Mogelijkheid tot het volgen van aanvullende opleidingen

Interesse?

CV bij voorkeur per e-mail naar veronique.hulpiau@deckersnotarissen.be
 

“Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum/ studies bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang. We kunnen gedurende deze termijn dan immers contact met u opnemen voor een nieuwe job opportuniteit binnen onze instellingen. Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door onze functionaris van gegevensbescherming te contacteren via info@privanot.be. Wij zien erop toe dat al uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke regelgeving.”

Interesse:

CV bij voorkeur per e-mail naar carolien.janssens@deckersnotarissen.be.

 Afdrukken

Notarieel jurist(e): expert in het complex vastgoedrecht

30 augustus 2021

Voltijds

Functieomschrijving:

  • Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van vastgoeddossiers en in het bijzonder het complex vastgoedrecht.
  • Je werkt zeer nauwkeurig en waakt over de correcte toepassing van de steeds veranderende wetgevingen.
  • Je weet de behoeften van de cliënten correct te analyseren en behandelen.

Werkomgeving:

Ons kantoor is gevestigd in een mooi kantoorgebouw vlakbij het justitiegebouw. Hier werken wij met een team van 5 notarissen en meer dan 40 medewerkers

Wij vragen:

  • Een (notarieel) jurist(e) met ervaring in het vastgoedrecht
  • Je kan zelfstandig werken maar je kan ook goed functioneren in teamverband
  • Je bent communicatief en professioneel en hebt respect voor het beroepsgeheim en deontologie.
  • Motivatie, initiatief en zin voor verantwoordelijkheid

Wij bieden:

  • Een team enthousiaste medewerkers met een open en communicatieve werksfeer
  • Een carrièrepad met groeimogelijkheden en flexibiliteit onder de vorm van glijdende uren en thuiswerk
  • Een contract van onbepaalde duur met een aantrekkelijke verloning
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en pensioenplan
  • Mogelijkheid tot bijscholing via diverse cursussen en opleidingen

Interesse?

CV bij voorkeur per e-mail naar veronique.hulpiau@deckersnotarissen.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.

 Afdrukken
 

Immo

Online verkoop € 129.500

Huis
Holleweg 52
2950 Kapellen

Online verkoop € 335.000

Huis
Kardinaal Mercierlei 90
2600 Berchem

Online verkoop € 80.000

Appartement
De Roest d'Alkemadelaan 4
2600 Antwerpen

 
 
 

DECKERS NOTARISSEN

Leon Stynenstraat 75B
2000 Antwerpen
Tel. (03) 233.76.33
Fax. (03) 234.23.86

 

Verlofperiodes